پاسخگویی و رسیدگی به شکایات

        بیماران و مراجعین گرامی
  شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.

  • سایت بیمارستان : 
  • مراجعه حضوری :
         الف )مراجعه به دفتر رسیدگی به شکایات واقع در طبقه اول ساختمان اداری در ساعات اداری
          ب) مراجعه به دفتر سوپروایزر واقع در طبقه همکف جنب واحد فوریت های جراحی در ساعات غیر اداری    
 
  • مکاتبه ای :
            شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در ایستگاه مطالعه واقع در طبقات ثبت نموده و در صندوق مربوطه بیندازید.
 
  • تماس تلفنی :
     شما میتوانید با شماره تلفن بیمارستان ۳۶۳۶۴۰۰۱ تماس حاصل نمایید و سپس عدد ۷ و بعد از آن عدد ۲ را شماره گیری نمایید و در صورت عدم حضور مسئولین در صندوق صوتی بیمارستان پیغام و شماره تماس خود را گذاشته تا در اولین فرصت با شما       تماس گرفته شود .
          تماس با شماره ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۹۷ در ساعات غیر اداری 
 
  • پیامک :
            ارسال پیامک از طریق شماره ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۳۱
 
  قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد.