انبار مرکزی

   مسئول واحد:  خانم یلدا کاظمی فرد

   تعداد پرسنل:  ۳ نفر


 شرح وظایف و فعالیت های انبار:
          
       ارائه پیشنهاد روشهای صحیح انبارداری به انبارداران

       اجرای سیستم و روش انبار داری مصوب توسط مقامات مجاز سازمان

       نظارت کلی نسبت به تمام انبارهای مجموعه خود

       تعیین مقدار انواع مختلف کالاهای که باید در انبار نگهداری شود.

       نگهداری مقدار انواع مختلف کالا های که باید در انبار نگهداری شود.

       مراقبت و صدور دستور جهت محافظت از کل اقلام موجود در انبار

       نظارت کلی برثبت اطلاعات در نرم افزارهای انبارداری.

       ارسال گزارشات و مکاتبات به مسئولین سازمان و انجام امور اداری

       بررسی و امضا نمودن اسناد انبار و ارسال به تدارکات و حسابداری

       نظارت در دریافت وتحویل کالا طبق دستورات صادره و تهیه اسناد مربوطه

       مشخص نمودن کالاهای بلا استفاده و گزارش به مسئولین سازمان جهت مرجوع یا معدوم آن

          همکاری با امین اموال جهت ثبت اطلاعات و حفاظت از کالاهای اموالی

       ثبت اطلاعات در نرم افزار شهاب شامل تمام فاکتورهای نقدی(تنخواه) وغیرنقدی به تعداد رسید انبار

       ثبت تمام حواله های اورژانسی روزانه و هفتگی واحدهای اداری و ماهیانه بخشهای بستری به تعداد حواله انبار

       برگشت فاکتورهای ناقص و ناخوانا به تدارکات جهت اصلاح

        جمع آوری و امضا حواله ها از سایر بخشهای بیمارستانی جهت نظم و ترتیب در بایگانی

       از محاسن نرم افزاری فوق سرعت و قابلیت اصلاح و تغییر در ثبت اطلاعات در سیستم و از معایب نرم افزار عدم اطمینان به حفظ اطلاعات

        می باشد.

       ثبت اطلاعات در نرم افزارتعهدی که شامل تمام رسیدهای نقدی نرم افزار شهاب و his می باشد.

       ثبت اطلاعات در نرم افزاری تعهدی که شامل تمام حواله های نقدی شهاب و his میباشد.

          چک کردن بایگانی و کامل کردن رسیدها و حواله ها و برطرف کردن نواقص آنها

       تحویل گرفتن تمام کالا های وارد شده به انبار از واحد تدارکات و چک کردن آنها با فاکتور

          تحویل تمام حوالهای بخشهای بیمارستان به صورت روزانه و هفتگی و ماهیانه

        ثبت حواله های داروخانه بخش در سیستم his و تحویل به داروخانه بخش بصورت روزانه در چند نوبت

        تحویل حواله های داروخانه دو الی سه بار در طول هفته

        چک کردن انبار و مشخص کردن کمبودیهای انبا رجهت ارائه به تدارکات

       ثبت تمام فاکتورهای پزشکی در سیستم his و درصد گزاری و بروز کردن آنها

       ثبت حواله های داروخانه اتاق عمل و بخشها و حل مسائل و مشکلات رسیدها و حواله های نقدی وتعهدی

         کپی گرفتن از تمام فاکتورها و بررسی و امضا و تحویل به واحد تدارکات .

       آماده کردن درخواست خریدها و قیمت گزاری جهت بررسی درکمیته خرید.

       پیگیری خریدهای انجام نشده و مرجوع کالاهای بلا استفاده و پاسخگویی به کلیه همکاران

       گزارش دهی کامل به امین اموال در جهت حل مشکلات کالاهای اموالی در سیستم نقدی و تعهدی