خدمات عمومی

معرفی واحدهای تحت نظارت شامل:

لاندری(۳نفر)، مرکز تلفن(۴نفر)، نیروهای خدماتی(۶۷نفر) ، بوفه وخدمات چاپ و تکثیر(۲نفر)، نقلیه، آمبولانس و امور متوفیات (۳نفر) ، ایاب و ذهاب(۱۱نفر) ، فضای سبز(۱ نفر)، اقامتگاه همراه بیمار، پارکینگ

  تعداد پرسنل : ۹۱ نفر
 
   شرح وظایف :

      ۱- نظارت بر انجام کلیه فرایندهای مرتبط با واحد خدمات عمومی شامل:

             ۱- فرایند تهیه و تنظیم برنامه کاری کلیه واحدهای تحت نظر
             ۲- فرایند جمع آوری و شستشوی البسه سبز اطاق عمل - ملحفه- شان وگان-روپوش پرسنل و تفکیک آنها در واحد لاندری
             ۳- فرایند شستشو ،نظافت وگردگیری تمامی بخشها ،لوازم ملزومات اداری و بهداشتی بیمارستان طبق برنامه های روزانه و هفتگی و همچنین بسته خدمتی توسط پرسنل خدمات
             ۴- فرایند تخلیه و بارگیری و انتقال کلیه لوازم و ملزومات اداری و پزشکی توسط پرسنل خدمات
             ۵- فرایند انتقال اجساد ناشناس به سردخانه پزشکی قانونی و با هماهنگی اداره محترم آگاهی توسط واحد متوفیات
             ۶- فرایند تحویل اجساد به بستگان متوفی توسط واحد متوفیات
             ۷- فرایند انتقال بیمار از بخشها به بخشهای دیگر و به مراکز درمانی خارج از بیمارستان جهت کانسالت توسط بیماربران و  واحد آمبولانس
             ۸- شستشوی روزانه اقامتگاه همراهان بیمار توسط واحد خدمات
             ۹- غیره...............

   ۲- بررسی و تهیه وسایل تنظیف و وسایل مورد نیاز واحدهای تحت نظر با هماهنگی واحد تدارکات و نظارت بر نحوه استفاده و نگهداری از آنها
   ۳- نظارت و هماهنگی امور مربوط به حفظ و مراقبت از فضای سبز
   ۴- نظارت بر عملکرد شرکت ایاب وذهاب از طریق بازرسی ادواری و تنظیم چک لیست
   ۵- اعلام عیوب دستگا ههای لاندری به شرکتهای طرف قرارداد
   ۶- شرکت در کارگاهای آموزشی و جلسات مربوطه
   ۷- ارسال آمار بیماران فوت شده به اداره محترم ثبت احوال

    ۸-اعلام ساعات اضافه کاری پرسنل واحدهای تحت نظر اقدامات انجام شده جهت افزایش رضایت مندی بیماران و پرسنل:
         ۱-اجرای برنامه ها ودستور العملهای صادره به جهت تحقق اهداف حاکمیت بالینی
         ۲-اجرای برنامه های مدیریت وساماندهی و استانداردهای اعتبار بخشی به جهت ارتقاءکیفیت فرایندها منطبق بر اصول و روشهای مدون
         ۳-تدوین برنامه هفتگی و روزانه جهت انجام کار پرسنل خدمات
         ۴-استفاده مناسب از زمانهای همپوشانی در تمامی شیفتها
         ۵-آموزش پرسنل خدمات با همکاری واحد بهداشت محیط و کنترل عفونت
         ۶-ارزشیابی نیروهای خدمات به صورت ماهانه
         ۷-مکاتبه وتبادل نظر با ارگانهای مربوطه به جهت ساماندهی و بهبود فرایند انتقال اجساد به پزشکی قانونی توسط آمبولانسهای ویژه حمل متوفیات  و با هماهنگی مدیریت محترم
         ۸-تدوین برنامه هفتگی سرویسهای ایاب و ذهاب با توجه به مسیرهای مربوطه 
         ۹-راه اندازی درب خروجی جایگاه موقت نگهداری زباله و با همکاری واحد فنی به جهت تسهیل در امر بارگیری زباله های عفونی و غیر عفونی