سایت دانشگاه
صفحه اصلی
02 دی 1403
EN
SHIRAZ TRAUMA CENTER
سامانه کارمند
اتوماسیون اداری
درباره بیمارستان
تاریخچه
رئیس بیمارستان
مدیر بیمارستان
مدیر پرستاری
معاونت آموزشی
بیانیه های بیمارستان
قوانین و دستورالعمل ها
ساختار سازمانی
کتابچه معرفی بیمارستان به پزشکان
گالری عکس
افتخارات و دستاوردها
بخش های درمانی
بخش های بستری
بخش های تشخیصی
واحدهای اداری
امور رفاهی
آموزش کارکنان
انبار مرکزی
امور مالی
اقتصاد درمان
امور اداری و کارگزینی
بهداشت محیط
بهداشت حرفه ای
بهبود کیفیت
تغذیه
خدمات عمومی
کمیته ها
کنترل عفونت
رسیدگی به شکایات
روابط عمومی
فناوری اطلاعات و ارتباطات
مهندسی پزشکی
مددکاری
مرکز مددکاری و تبلیغ دینی بیمارستان
مدیریت اطلاعات سلامت
CSSD
حفاظت فیزیکی
سلامت اداری
راهنمای مراجعین
تعرفه ها
خدمات قابل ارائه
آموزش به بیماران و همراهان براساس بخش
پاسخگویی و رسیدگی به شکایات
مدارک مورد نیاز دریافت خدمت
ساعات ملاقات
فرآیندهای مورد نیاز مراجعین
قوانین و مقررات بیمارستان
سوالات متداول
برنامه حضور پزشکان درمانگاه
نظرسنجی از ارباب رجوع
راهنمای طبقات
منشور حقوق بیماران
گزارش خطاهای بیمارستانی
مراقبت در منزل
کتابچه حقوق گیرنده خدمت
منشور اخلاقی کارکنان
شماره های تماس و راه های ارتباطی
فرم های مورد نیاز
مراکز حمایتی از بیماران و مراجعان
بیمه های طرف قرارداد
خدمات الکترونیک
خدمت های الکترونیک
میز خدمت الکترونیک
نوبت دهی آنلاین
جوابدهی اینترنتی آزمایشگاه
درمانگاه
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امتیاز و مرکز فوریت های جراحی شهید رجایی
شرایط پذیرش بیمار در درمانگاه
برنامه روزانه پزشکان درمانگاه
فرآیندهای درمانگاه
فرآیند پذیرش بیماران در درمانگاه
فرآیند مراجعه بیماران به درمانگاه مغزو اعصاب بیمارستان
فرآیند پذیرش از درمانگاه جهت اتاق عمل
فرآیند پذیرش بیماران عفونی ارتوپدی از درمانگاه به بخش اتفاقات بستری
تماس با ما
صفحه اصلی
آموزش کارکنان
مطالب آموزشی دوره ها
پاورپوینت های آموزشی
قضاوت بالینی
معرفی و شرایط احراز واحد آموزش
دوره های در حال اجرا
آموزش پرسنل جدیدالورود
مطالب آموزشی
بیماری های شایع
دستورالعمل خود مراقبتی بیماری ضربه به قفسه سینه
دستورالعمل خودمراقبتی برداشتن کیسه صفرا
دستورالعمل خودمراقبتی بیماری برداشتن غده تیرویید
دستورالعمل خودمراقبتی بیماری پارگی طحال
دستورالعمل خودمراقبتی بیماری پارگی کبد
دستورالعمل خودمراقبتی بیماری فتق
دستورالعمل خودمراقبتی در شکستگی رادیوس
دستورالعمل خودمراقبتی در شکستگی مچ دست
دستورالعمل خودمراقبتی شکستگی ساق پا
دستورالعمل خودمراقبتی شکستگی فک
دستورالعمل خودمراقبتی شکستگی فمور
دستورالعمل خودمراقبتی شکستگی کلاویکل
دستورالعمل خودمراقبتی شکستگی لگن
دستورالعمل خودمراقبتی شکستگی مهره های کمری-سینه ایی-گردنی
دستورالعمل خودمراقبتی ضربه به سر
ADMISSION FORMAT
BLS--FINALYنهایی
NANDA
icp monitoring1
اصطلاحات پزشکی
اعتبار بخشی
انفوزیون داروها
انواع سرم های تزریقی
آریتمی قلبی
داروهای جعبه اورژانس بیمارستان شهید رجایی
ساکشن2
سطح هوشیاری
شکستگی و مراقبت از بیمار دارای گچ، آتل و شکستگی
شوک
گزارش پرستاری سیستم به سیستم در بخش آی سی یو
گزارش سیستم به سیستم بخش عمومی
گزارش نویسی ریکاوری
معرفی بیمارستان1
مورس
ونتیلاتور
هموویژیلانس
تفسیر گازهای خون شریانی1
شوک1
شوک_1
ونتیلاتور_1
ونتیلاتور1
مطالب آموزشی کنترل عفونت_
فیلم آموزشی
Pressure Sores
انواع پانسمان نوین
پوست چیست؟
مراحل ترمیم زخم
منابع پرستاری
کتابچه توجیهی کارکنان جدیدالورود
مراقبت از سر آلوده به شپش
لاگ بوک
زخم فشاری
قوانین استخدامی
کتابچه آموزشی ایمنی واعتباربخشی99
کتابچه کنترل عفونت
کتابچه بهداشت حرفه ای
آموزش به بیمار.
مطالب آموزشی دوره ها
پاورپوینت های آموزشی
مقیاس برادن
11اکستراوزیشن
Pressure Ulcers -Treatments
ventilator1
احیای قلبی ریوی معاونت درمان
اصول مراقبت صحیح از بیمار بستری2
اورژانس جراحی دکتر عبدالرحیم زاده
تریاژ رجایی2
داروهای جعبه اورژانس و محاسبات دارویی
قضاوت بالینی
مراقبت_های_پرستاری_در_تراکشن_و_گچ_و_آتل
ایمنی بیمار در اعتبار بخشی
جزوات آموزشی
سکته حاد قلبی
حوادث ترافیکی
دستورالعمل گزارش بر اساس فرآیند نویسی
محاسبات دارویی
نحوه تزریق داروهای تزریقی
ICP Monitoring
تریاژ
FMEAتجزیه و تحلیل حالات خطا
RCA تحلیل ریشه ای وقایع
Risk mnagement مدیریت ریسک در بهداشت
اسلاید هموویژلانس پرستاران
عوارض تاخیری انتقال خون
مدیریت استرس
کتابچه جدیدالورود 99
مراقبت از گچ آتل و تراکشن
تفسیر گازهای خون شریانی
extravasation1
پوسترهای آموزشی
پوستر هموویژلانس (1)
پوستر هموویژلانس (2)
مقیاس Braden
فیلم های آموزشی
تکنیک log roll
چک سطح هوشیاری
خبر بد
نحوه چک آمبوبگ
احیای نوزاد
ساکشن
four score
پمفلت های آموزشی
تیکوپلانین
سفازولین
سفتریاکسون
کلیستین
مروپنم
ونکومایسین
موکورمایکوزیس
آشنایی با قوانین بخش احیا
سکته قلبی-سکته مغزی
جداول آموزشی
اکسیژن درمانی
تعیین fio2 در بیماران دریافت کننده اکسیژن
جدول BLS
وبینار آموزشی
زخم
isolation
مقالات آموزشی
بررسی فرسودگی شغلی پرستاران شاغل در یک مرکز ترومای سطح اول
آموزش پرستاری
ارزیابی کیفیت و مهارت خدمات پرستاری در بخش اورژانس
مقایسه خطر ناشی از اسیب سر سوزن در بین پرستاران شاغل در بخش اورژانس با پرستاران شاغل در سایر بخش های
رابطه هوش هیجانی و باورهای خودکارآمد پرستاران بخش اورژانس
دانش، نگرش و تبعیت پرستاران بخش های مراقبت ویژه در زمینه کار بر مهار فیزیکی و عوامل مرتبط با آن
بررسی میزان آگاهی پرستاران بخش اورژانس درباره تریاژ بیمارستانی
فضای اخلاقی حاکم برمحیط های بیمارستانی از دیدگاه پرستاران شاغل در بخشهای مراقبت ویژه
روان پرستاری
Healths in disaster
J Clin Nurs Midwifery (2)
J Clin Nurs Midwifery
NMRC 2014 (2)
Nursing Managment
Reahabilitation research in nursing
Scientific Journal of Hamadan Nursing & Midwifery Faculty
مقایسه تأثیر دو روش آموزش چهره به چهره
عملکردهای آموزشی
عملکرد آموزش1401
عملکرد آموزش1400
عملکرد آموزش99
عملکرد آموزش98
عملکرد آموزش 1402
آموزش پزشکان
ATLS - 01 Initial Assessment and Management - Dr HamidReza Abbasi
ATLS - 02 Airway and Ventilatory Management - Dr Golnar Sabetian
ATLS - 03 Shock - Dr Shahram Paydar
ATLS - 04 Thoracic Trauma - Dr Hossein Abdolrahimzade
ATLS - 05 Abdominal & Pelvic Trauma - Dr Seyed Hasan Emami Razavi
ATLS - 06 Head Trauma - Dr Hosseinali Khalili
ATLS - 07 Spine and Spinal Cord Trauma - Dr Amin Niakan
ATLS - 08 Musculoskeletal Trauma - Dr Seyed Mahmoudreza Sajjadi
ATLS - 09 Thermal Injuries - Dr Abdolkhalegh Keshavarzi
ATLS - 10 Pediatric Trauma - Dr Eslam Shorafa
ATLS - 11 Geriatric Trauma - Dr Abtin Vahidi
ATLS - 12 Trauma in Pregnancy and Intimate Partner Violence - Dr Seyed Mahmoudreza Sajjadi
ATLS - 13 Transfer to Definitive Care - Dr Shahram Bolandparvaz
فرآیندهای آموزشی
پذیرش دانشجو
ثبت گواهی پرسنل شرکتی
دوره های منتور منتی
فرآیند آزمون توجیهی بدو استخدام
فرآیند ثبت گواهی تدریس مدرسین
فرآیند درخواست دوره آموزشی ضمن خدمت
فرآیند راند آموزشی
فرآیند فعال سازی کدmtp(1)
فرآیند کلاسهای برون سازمانی