• 1403/03/26
  • - تعداد بازدید: 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی

نصب یک دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امتیاز به همت خیر عرصه سلامت مرحوم امتیاز

گامی دیگر در بهبود ارائه خدمات به بیماران ترومایی در مرکز ترومای جنوب کشور

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امتیاز وفوریت های جراحی شهید رجایی : « رضا ملک نسب» با اعلام این خبر گفـت : در راستای بالا بردن کیفیت خدمات و رضایت مندی  مصدومین ترومایی  یک دستگاه سی تی اسکن جدید به این مرکز اضافه شد .

 

مدیر بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی در ادامه افزود : بیمارستان امتیاز به دلیل نیاز به رسیدگی فوری درمانی به مصدومین ترومایی یک دستگاه سی تی اسکن جدید به دستگاه های تصویر برداری این مرکز اضافه شد و شایان ذکر است که هم اکنون بیمارستان امتیاز با سه دستگاه سی تی اسکن به مصدومین خدمات درمانی ارائه می دهد .

وی در ادامه افزود : دستگاه نصب شده مدل slice MX16 با نرم افزار های مدیریت روز ، الگاریتم بازسازی تصویر iterative reconstruction نرم افزار کاهش اثر جذبی فلزات و مشخصات فنی بالا یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای این مرکز می باشد .

ایشان در پایان گفت این دستگاه  با ارزش مالی 8 میلیارد و 700 ملیون تومان خریداری که مبلغ 2 میلیارد تومان آن توسط خیریه عرصه سلامت مرحوم امتیاز و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین مالی شد .

بیمارستان شهید رجایی با 400 تخت مصوب و با دارا بودن بیش از 120 پزشک در رشته های عمومی  ، مغز و اعصاب، ارتوپدی ، ستون فقرات ، فک و صورت و پلاستیک و چهار  بخش اورژانس، شش بخش مراقبت های ویژه، سه  اتاق عمل و هشت بخش بستری، به طور میانگین ماهانه پذیرای 4  هزار  و 500 مصدوم سوانح و حوادث ترافیکی است. پایان خبر ح/ رسولیان

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103698
کلیدواژه