تبریک و تهنیت به همکاران محترم بخش بهبود کیفیت به مناسبت روز ملی بهبود کیفیت
حضور مدیر بیمارستان به همراه جمعی از کارکنان این مرکز در بخش واحد بهبود کیفیت و عرض تبریک و تهنیت به کارکنان این بخش با اهدای گل و شیرینی
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز : دکتر «شهرام بلند پرواز» گفت : کارکنان در هر سطحی که در سازمان باشند ، جوهره سازمان شمرده می شوند و مشارکت کامل آن ها موجب می شود کیفیت عملکرد و توانایی هایشان در جهت منافع سازمان مورد استفاده قرار گیرد. بی شک، هیچ محصول یا خدمتی بی نیاز از "کیفیت" نیست و کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرآیندها و فعالیت های سازمان به طور مستمر با نیازها و انتظارات مشتریهای سازمان طراحی شود.
رییس بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی در ادامه بیان داشت : در این راستا این مرکز مفتخر است با همت همکاران و دقت نظر به برنامه عملکردی سازمان ، رویکرد ارتقا ، بهبود کیفیت خدمات و پاسخگویی هر چه بهتر به نیاز بیماران را اتخاذ نماید.
اینجانب ضمن تبریک روز ملی کیفیت علی الخصوص همکاران پر تلاش بخش ارتقا کیفیت و اعتباربخشی این مرکز از درگاه احدیت سلامتی و توفیق روز افزون برای شما عزیزان مسئلت می نمایم.
در ادامه مهندس «رضا ملک نسب» افزود : امروز تحولات روز افزون اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی و ضرورت پاسخگویی به مخاطبان , شرایط جدید و عرصه ای نو برای تعهد به کیفیت فراهم شده است و جاری ساختن فرهنگ کیفیت به معنای کامل آن می تواند ضامن پیشبرد استراتژی ها , اهداف و خط مشی های یک سازمان موفق باشد.
مدیر بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی در ادامه گفت : نظر به اینکه کیفیت زمانی میسر است که فرآیندها و فعالیت های سازمان به طور مستمر ، هماهنگ و منطبق با نیاز ها و انتظارات ذینفعان طراحی شده و به اجرا درآیند ، لذا کیفیت باید ابتدا در درون فرآیند های سازمان طراحی شود و سپس با تعهد به آن و رعایت الزامات , اصول و مبانی مربوطه و همچنین با در اختیار داشتن پشتوانه علمی و تخصصی در تمام سطوح سازمان جاری گردد.
اینجانب نیز این روز را به کارکنان محترم بخش ارتقا کیفیت و اعتبار بخشی این مرکز تبریک و تهنیت گفته و ازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم . پایان خبر /حجت رسولیان
نظر دهید