• 1403/03/07
  • - تعداد بازدید: 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مراسم هفتمین روز عروج آسمانی خدمت، شهید جمهور در بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی : امروز در سالن بنان این مرکز مراسم یادبودی به مناسبت هفتمین روز شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان برگزار شد .

دکتر« شهرام بلند پرواز» گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان را سند ماندگار و الهام‌آفرینی دانستند که در همیشه تاریخ برای رهجویان عدل و حقیقت، ماندگار خواهد ماند .

رییس بیمارستان امتیاز در ادامه بیان کرد : شهادت آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت خستگی‌ناپذیر، همچون ستاره‌ای نورافشان مسیر آینده خادمان و مسئولان کشور را روشن کرده است که همگان بدانند برای رسیدن به محبوبیت دل‌ها و پیوند خوردن با رضا و رضوان الهی، راه دیگری به جز ایستادگی صادقانه، تلاش خالصانه و مجاهدتی غیورانه وجود ندارد.

 مهندس «رضا ملک نسب» در ادامه افزود : دلدادگان انقلاب باید بدانند در تاریخ مبارزه حق و باطل در شرایط کنونی دنیا که پر از ظلم ظالمان و تعدی مستکبران به مظلومان است راه رستگاری فقط از طریق وفاداری به آرمان‌های امام و شهدا و تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حاصل می‌شود .

مدیر بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی در ادامه گفت : اخلاق خوش و تواضع شهید رئیسی را از جمله ویژگی‌های شخصیتی ایشان برشمرد و گفت: آیت الله رییسی در طول عمر با برکت خود در مناسب و جایگاه‌های مختلف و مهمی حضور داشتند اما هیچ منسب و مقامی در شخصیت و اخلاق و روحیه تواضع ایشان اثر نداشت .

 

«حاج آقا بیژنی» امام جمعه بیمارستان نیز در پایان گفت: ایشان جمعی از بهترین فضایل اخلاقی و بالاترین صفات انسانی بودند ، از درگاه خداوند عزیز برای خانواده بازماندگان شهدا طلب صبر و عافیت نموده و برای شهدای عزیز این حادثه علو مقام و رضوان الهی طلب می‌کنیم .

شایان ذکر است در این مراسم رییس بیمارستان ، مدیر بیمارستان و جمعی از کارکنان این مرکز حضور داشتند . پ/ خ / ح / رسولیان

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 102715
کلیدواژه

تصاویر