• 1402/07/16
  • - تعداد بازدید: 231
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حضور مدیر بیمارستان به همراه جمعی از مسئولین این مرکز در کلانتری 15 قصر الدشت و عرض تبریک به برادران نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد

حضور مدیر بیمارستان به همراه جمعی از مسئولین این مرکز در کلانتری 15 قصر الدشت و عرض تبریک به برادران نیروی انتظامی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی : امروز 16 مهر ماه مدیر این مرکز به همراه جمعی از مسئولین در محل کلانتری 15 قصرالدشت حضور و هفته نیروی انتظامی را با اهدای لوح تقدیر و گل تبریک و تهنیت گفتند .

 

دکتر شهرام بلند پرواز رییس بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی نیز گفت :  

فراجا بازوان قدرتمند نظام در تامین و حفظ آسودگی هموطنان در تمامی لحظات زندگی است و شان و اعتبار غیرقابل توصیف آن نزد افکار عمومی، ثمره حماسه‌هایی است که فرماندهی انتظامی در وجب به وجب خاک ایران عزیز آفریده‌ است. ایفای رسالت‌های خطیر تامین امنیت و دفاع از جان و مال مردم توسط سربازان غیرتمند، درجه‌ داران فداکار و سرداران بی‌باک فرماندهی انتظامی نگین درخشان کارنامه آنان در پیشگاه خداوند متعال و ملت قدرشناس ایران است که با هیچ افتخاری قابل جایگزینی نیست.

"رضا ملک نسب" در پایان گفت: در ایام هفته نیروی انتظامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا، به ارواح طیبه آنان سلام و درود میفرستم و از پروردگار برای همسنگران آنان در عرصه امنیت، عزت روزافزون تحت توجهات امام زمان (عج) خواستارم و و برای تمامی نیروهای فداکار و غیور فرماندهی انتظامی‌  که آرامش جامعه مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنان است، آرزوی سرافرازی افزون‌تر دارم .

  • گروه خبری : اسلایدشو,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 89240
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید