• 1403/03/20
  • - تعداد بازدید: 214
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی

آیین جشن به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) با حضور خیر اندیشمند دکتر سپید بخت

رییس بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجای ضمن تبریک به این مناسبت گفت : سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است و روزی مبارک برای همه نوگامانی است که دل به زندگی فاطمی داده ‏اند تا شادی خود را با خاطره همیشه روشن آن روز مبارک، پیوند زنند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی امروز  آیین  جشن به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) با حضور جمعی از کارکنان در سالن بنان این مرکز برگزار شد .

دکتر شهرام بلند پرواز در ادامه افزود : ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) به فرمان خداوند ، از امتیازاتی است که رسول اکرم (ص) بر آن مباهات می کردند. در این پیوند پر میمنت، فرشتگان آسمان در سرور و شادمانی و بهشتیان به زینت و زیور آراسته شده بودند.

مدیر بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی  در ادامه بیان کرد : در این آیین که با برنامه های شاد و متنوع همراه بود  به 30  نفر از کارکنان این مرکز با نام های  زهرا ، فاطمه و علی ، 4 زوج که در مدت یک ماه اخیر مزدوج شده بودن و 60 نفر از  حاضرین در سالن به قید قرعه جوایزی ارزنده  از طرف خیر محترم دکتر سپید بخت اهدا شد .

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103436
کلیدواژه